TAKE ME FOR A RIDE

September 15, 2017



Its a bit colder and I finally had a legit excuise to make some proper layering outfit. Today I have collaborated with Aldi and their new clothing line with singer Anastacia, to show hot to style a faux leather jacket and a very fun shirt in a cool, trendy way. As you know I love to play around with classic pieces since they are so versatile and can be used in so many different ways.
Today I have styled this faux leather jacket over two layers, long cardigan for some dynamics while walking. Since the shirt has stripped sleeves and leo print on the chest I have unbottoned one button on my jumpsuit and rolled up the sleeves a bit, so the details are visible more. Of course I havent forgotten to take my metallic socks on, since they are goin to be huge this season.
Now I dont know about you, but I am so ready for the upcoming fall adventures.

                                                                                                                                                          ///
SLO:
Kar naenkrat se je ohladilo in končno sem prišla na svoj račun pri slojenju oblačil!
Danes vam v sodelovanju s Hoferjem in njihovo najnovejšo linijo oblačil s pevko Anastacio (na policah od 14.9.) predstavljam, kako na trendi način pokombinirate njihovo jakno v videzu usnja in majico v dveh modnih potiskih. Sama se zelo rada poigravam z osnovnimi kosi, saj so zelo priročni, obenem pa mi dopuščajo veliko prostora pri različnih modnih kombinacijah.

Ker je že malo hladno sem si pod sandale obula metalične nogavičke - ki so velik trend za prihajajočo jesen. Jakno sem uporabila nad dvema plastema - pod njo sem dodala še dolgo jopico, za malce več dinamike ko hodim, ker pa mi je zelo zanimiv potisk majice, sem malo privihala rokave da so vidne črte, na pajacu pa sem odpela en gumb, da leopardji vzorec ne bi bil spregledan.
Tako jaz sem ready, da se zapeljem novim jesenskim dogodivščinam na proti.

You Might Also Like

2 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe