Black out grew into sth BIG!

May 26, 2014

Excuse me lady, where have you been?! Well, title says it all. Mancinas spot has suffered a month of complete black out, for quite few reasons.

Oprostite gospodična, kje pa se potikate toliko časa? Odgovor se skriva prav v naslovu!


Is everything ok? More than that!
I've been listening about stepping out of the safe, comfort zone and being brave to take risks in order to reach my goals for way to long. Consciously I started doing things more spontaneously, deliberately started to overlook my fears and here I am, wearing my "brave shades" on and reaching for my stars.
A girl who was browsing through fashion magazines since she can remember, growing feelings of unbounded admiration for the people creating the magazines content and with endless dreams of someday being a part of this world, is now actually realizing her dreams.

As you already know my styling path started with Slovenian fashion magazine for men DAVID which I am still extremely proud of, grateful for the opportunity and still 100% devoted to. I even got my second cover with Dolce and Gabbana model, who we had the pleasure to work with! =)

Now, I had the opportunity to extend my fashion horizon, share my fashion point of view with wider audience and became fashion editor and stylist for GRAZIA and L&Z Slovenia

Due the circumstances my baby had to be put aside for a while, hope you understand.
Still, I am doing my best and dont forget to check out Mancinas beauty spot for some beauty feed! Kisses
Punci, ki stoji za Mancinas spot-om, je veter sprememb prinesel nove izzive, pošteno skuštral lase, premaknil tla pod nogami in je tisti krivec, da je blog mesec dni sameval brez nove vsebine.
Medtem ko so mi besede o osvobajajočem koraku iz svojega mehurčka lagodja vse bolj odzvanjale v ušesih, sem se odločila narediti tvegano potezo in vzela življenje v svoje roke. Zavestno sem se spoprijateljila z dejstvom, da so spontana dejanja OK in da niso nič strašnega, namerno pričela ignorirati strahove, (ki niso nič drugega kot velik črn, a prazen lonec! kot sem si govorila že kot majhna punčka pred vsakim nastopom z dramsko skupino ali katerimkoli izzivom, ki me je čakal) in pogumno pričela segati po svojih "zvezdah", o katerih tako sanjam in hrepenim.

Odraščanje ob visokih kupih modnih revij je na meni pustilo pečat. Med listanjem sem pričela gojiti posebno občudovanje in spoštovanje do ljudi, katerih prsti so pletli modne vsebine, posledično pa je v meni tiho pričela rasti želja po tistem dnevu, ko bom tudi jaz imela priložnost postati del vsega tega pompoznega sveta.

Vidni pričetki mojega dela stiliranja segajo ne dolgo nazaj, ko sem pričela sodelovati s slovensko moško revijo David, kateri sem še vedno popolnoma predana, jo cenim in z njo rastem. Najnovejša naslovnica, na kateri je tudi Dolce and Gabbana model, s katerim sem imela priložnost delati, pa je moj najnovejši dosežek.
Vendar pa mi je na pot prišla nova priložnost, s katero sem svoje modno obzorje še razširila in ga pričela deliti s še širšim krogom ljudi. S tekočo številko v žepu in novo na poti vas bom v revijah Grazia in L&Z razvajala z vsemi modnimi trendi kot modna urednica in stilistka revij! =)

Vseeno se bom trudila po najboljših močeh ohranjati srčni utrip Mancinas spota, vi pa ne pozabite na branje Mancinas beauty spot-a za lepotne novičke. In se beremo kmalu! Poljubčki

 Follow Mancinas spot with: 
 FACEBOOK          BLOGLOVIN             INSTAGRAM     
  

You Might Also Like

8 komentarji

  1. Woohooou! Vsaka ti čast, ej! Za to pa moraš res met jajca! Oz. jajčnike! ;)

    ReplyDelete
  2. Congrats on the wonderful news! So happy for you :)

    Take care,
    Daniella xox

    ReplyDelete
  3. čestitaaam :) Bom šla po en izvod revije :)

    ReplyDelete
  4. congrats dear, amazing news!!

    heartbeats Carola // VIENNA WEDEKIND

    ReplyDelete
  5. To pa ni kar tak. Zdaj ti je tudi odsotnost oproščena. Česttitke še z moje strani (:

    ReplyDelete
  6. Congrats, that are amazing opportunities!

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe